zondag 16 december 2012

Volop aan het voorbereiden...


Nog minder dan zeven weken en het is zover...

Ik vind het allemaal erg spannend en kijk er vol ongeduld naar uit, maar eerst nog de examens natuurlijk.
Het grootste regelwerk zit er bijna op volgens mij en daarom maak ik hieronder voor jullie een kleine opsomming van de belangrijkste zaken.

Eerst en vooral zijn de vliegtuigtickets al geboekt en betaald, dus de definitieve data liggen ook vast.
Ik vertrek op 31 januari en kom terug op 22 mei. Jullie zullen mij dus met andere woorden een kleine vier maanden moeten missen.

Wij hebben ook al een huisje gevonden, waar ik met zeven medestudenten zal verblijven. Wie enkele foto's wil zien van onze verblijfplaats kan terecht op volgende website:
http://www.stagewoning.nl/index.php/woningaanbod/object/showME/70

Last but not least heb ik ook al een stageplaats, ik ga aan de slag bij het VVOB (de Vlaamse Vereniging voor Ontwikkelingssamenwerking en Technische bijstand). Daar zal ik meewerken in de rekenwerkgroep. Samen met Charlene zal ik daar een rekenmodule (met bijhorend lessenpakket) ontwikkelen, die gebruikt zal worden in het schakelprogramma voor de lerarenopleiding: kleuter- en lageronderwijs.

Hoe alles precies in zijn werk zal gaan is natuurlijk nog niet helemaal duidelijk, maar dat zien we ter plaatse wel en het verslag daarvan zullen jullie op deze blog kunnen lezen.

Lieve groetjes
Liesbet

Geen opmerkingen:

Een reactie posten