woensdag 30 januari 2013

Nog een paar uur...

Hoi

Nog een paar uurtjes en dan is het zover...
Mijn valies is gepakt, mijn rugzak gezakt en ik zou klaar moeten zijn om te vertrekken.
Met een beetje stress en vooral veel pijn in het hart, voor alle lieve mensen die ik ga moeten missen gedurende die 3 maand en 3 weken, vertrek ik bijna op avontuur.

Morgenvroeg om 5 uur vertrekken we thuis en als alles goed gaat vertrekt het vliegtuig om 11u45, rond middernacht (Belgische tijd) zouden we in ons huisje moeten zijn. Ik weet nog niet met zekerheid of de internetverbinding in orde zal zijn, maar ik probeer in ieder geval zo snel mogelijk te laten weten of we goed zijn aangekomen.

Héél véél liefs en tot binnen een paar maand!
Ik ga jullie missen!
Liesbet

4 opmerkingen:

  1. Joehoe! Ik ga de eerste reactie hebben geplaatst die je leest als je in Suriname bent! ^^

    Laat die pijn in het hart maar achter in Schiphol ;-) En vertrek vooral met heeeeeel veel goesting naar daar voor alle fantastische avonturen die je gaat beleven!

    Veel liefs <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Liesbetje, geniet van Suriname, want voor je het weet zijn die 3 maand en 3 weken al voorbij. Vergeet vooral niet om hier regelmatig iets te posten zodat wij allemaal op de hoogte blijven van wat jij daar uitspookt! ;)

    Ik wens je een fantastische en zonnige stageperiode!!!

    Liefs
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel veel plezier en succes in Suriname!! ik hoop dat je een fantastische ervaring mag opdoen en dat voor jou die korte 4 maanden niet te snel om zullen zijn. Wij zullen je hier allemaal missen en een beetje jaloers zijn :p.

    heel veel liefs
    je naamgenootje+h

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh da pakt! Sorry voor de late reactie, heb eindelijk tijd om wat te lezen. Daar hou ik mij vanavond nog wat mee bezig!

    Julie

    BeantwoordenVerwijderen