maandag 18 maart 2013

Mijn eerste eigen les in Suriname


Hallo allemaal

Vandaag heb ik voor het eerst mogen lesgeven in Suriname. Ik was erg zenuwachtig, maar het is naar mijn gevoel wel goed verlopen J
Ik had een leuke klas met 23 studenten die goed meewerkten. Het eerste deel ging over de tafels van vermenigvuldiging en deling. Deze kennen de studenten meestal al, maar via spelletjes heb ik die toch nog even herhaald. Het tweede deel van de les was meer klassikaal en toen gaf ik een les over hoe je vermenigvuldigingen kunt aanbrengen bij leerlingen.
Ik vond het super om eindelijk nog eens voor de klas te staan. En de stress die ik had deze ochtend was eigenlijk helemaal niet nodig, maar ja… 
Vrijdag is de volgende les en dan moet ik al voor de klas staan om 7u00!

Charlene heeft de les geobserveerd en enkele foto’s gemaakt. Hieronder een selectie!

Heel veel liefs en tot blogs! 









5 opmerkingen:

  1. Je staat echt te stralen voor de klas, Liesbetje! Ik ben blij dat het zo goed meevalt! Al had ik niets anders verwacht van zo'n super leerkracht als jij!

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zie u eindelijk eens lesgeven! Cool! :) Veel plezier vrijdag bij de volgende les!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. goe bezig meisje, het gaat je daar goed af zo te zien en aan alles wat je neerblogt (schrijft)
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ben echt wel fier op jou, zo goed dat je het daar doet! Spijtig dat je er op Pasen niet bij bent, zullen zeker toasten op jouw avontuur!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dank jullie wel, allemaal!
    Echt leuk om te lezen zo ver van jullie.

    Tanteke: ik zou zeggen drink er inderdaad maar enen op mij, geniet ervan en ik vind het jammer dat ik er dit jaar niet kan bij zijn :-( Maar dit avontuur had ik toch niet willen missen!

    Veel liefs en ik mis jullie!
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen