zaterdag 16 maart 2013

White beach

Hallo allemaal

Met mij gaat alles nog steeds fantastisch!
Vorig weekend zijn we een dagje naar white beach geweest. Aangezien het al meer dan een week niet geregend had, leek het er dus op dat we een hele dag rustig konden liggen op het strand en lekker konden bruinen.
We vertrokken rond 8u met het busje richting daar. Na anderhalf uur rijden, kwamen we aan bij het strand. Het was daar nog héél rustig, bijna geen mensen te bekennen. Kwam door het vroege uur.
We legden ons gerief samen bij de hut die voor ons geregeld was, namen onze handdoek, leesboek, fles water, zonnecrème ... en legden ons op het strand.
De zon begon al goed te stralen en op sommige momenten brandde de zon echt. Het was echt zalig genieten in het zonnetje. Na een uurtje was het jammer genoeg over met de pret, het begon te regenen en dat heeft het nog de volledige rest van de dag gedaan.

Wanneer het even droog was, zijn we wel nog krabbetjes gaan spotten op het strandje ernaast en hebben sommige van onze groep ook een luiaard gezien.

We hebben onze ontspannende dag verder nog gevuld door kaartspelletjes te spelen, te babbelen, te hangmatten....

Al bij al was het wel nog een leuke, ontspannende dag. Alleen super jammer dat het heeft geregend, anders was ik nu waarschijnlijk ook een beetje bruiner geweest ;-)

Hieronder vinden jullie nog enkele sfeerbeelden van de dag :-) en een weetje van één van de dagen erna.

Heel veel liefs en tot blogs!
Liesbet








Tip/weetje (of grappige/schrikwekkende gebeurtenis die mijn vergeetachtigheid weer eens bewijst...)
Laat nooit een broodje dat je hebt meegenomen naar het strand en niet hebt opgegeten in je zak zitten. Als je je na 4 dagen ineens herinnert dat er nog een broodje in je zak zit en je wil het weggooien, zou je wel eens kunnen ontdekken dat een muis bijna je volledige broodje heeft opgegeten...


 

4 opmerkingen:

  1. Toffe foto's, Liesbetje. Idd jammer van de regen, je zou bijna gaan denken dat je in België bent!
    En ik zal zeker aan je tip denken, moest ik ooit eens naar het strand gaan en mijn broodje niet op eten. ;)

    Liefs
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Muizen zitten dus niet enkel in Kazernenland! Ofwel heb je er stiekem een meegenomen. :) Hopelijk heb je nu ook een leuk weekend! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jammer! Ma wel cool dat je een luiaard hebt gezien! Kunt ge die niet meesmokkelen voor mij? Als cadeau voor mijn verjaardag ofzo? ;p

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ale, gij niet, maar de anderen dus! ;)

    BeantwoordenVerwijderen