dinsdag 12 februari 2013

Een tweede stageplaats gevonden :-)

Hallo allemaal

Naast mijn stage waarbij ik lessen ga ontwikkelen, was ik ook op zoek naar een tweede stage en ... die heb ik gevonden. :-)
Charlene had zondag al een prachtig document gevonden op het internet met mogelijkheden voor stageplaatsen in Paramaribo, maar daar stonden geen adressen bij, jammer! We kenden wel de stageplaats waar de meisjes van vorig jaar stage hebben gelopen: het Leger des Heils. Gisteren na onze stage fietsen we daarlangs en gingen we ons eens voorstellen. Spijtig genoeg hadden zij al genoeg vrijwilligers en stagiaires, dus konden we daar niet meer aan de slag. We gingen dus verder op pad. Uiteindelijk zijn we beland aan het Christoforus internaat (voor wie meer info wil: http://www.christoforusinternaat.com/). Dit is een internaat voor jongeren tussen de 14 en 21 jaar die in het binnenland wonen, maar daar niet kunnen studeren omdat er bijna geen middelbare scholen zijn. We gingen ons voorstellen en de secretaresse was onmiddellijk erg enthousiast. We moesten later op de dag wel nog eens terugkomen om met de directeur te overleggen, maar daarna was het al snel geregeld.
Wij gaan huiswerkbegeleiding en bijlessen geven aan de jongeren. Daarnaast zullen we ook meehelpen bij de sport en spelactiviteiten. Straks is het eerste stagemoment en ik heb er al zin in :-)

Meer spannende (of minder spannende) informatie over de stage volgt zeker nog.
Veel liefs en tot blogs
Liesbet

Oja, hier nog een paar kiekjes van de schattige kindjes op het kleuter- en lagere schooltje naast het VVOB-kantoor.





4 opmerkingen:

  1. goed zo zusje! aleen maar lachende gezichtjes op u foto's zo zien we het graag!!!!!!!! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo'n lieve kindjes!!!
    Veel succes met je tweede stage!

    Liefs
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hay love, do you remember me?

    :-) I remember you rauwchhh ;-)

    BeantwoordenVerwijderen