zondag 24 februari 2013

Valentijnsdansproject

Hallo allemaal

Eerst en vooral SORRY! Jullie hebben veel te lang moeten wachten op een nieuw bericht van mij. Ik probeer mijn achterstand een beetje bij te werken...

Vorige week donderdag was het valentijn. Op de school waar ik stage loop was er naar aanleiding van die dag een heus dansproject. Verschillende klassen hadden een dans gecreƫerd en kwamen die op die dag voorstellen voor de hele school en de jury. Uit deze klassen werd uiteindelijk een winnaar gekozen.
Het was een spannende maar vooral erg mooie strijd. Ik sta nog steeds verwonderd te kijken wanneer ik Surinamers zie dansen. Ze shaken er echt op los. Ik heb ervan genoten. Om jullie ook een beetje mee te laten genieten, heb ik hieronder een paar foto's geplaatst.

Het was een leuke ervaring en ik vond het super om uitgenodigd te zijn op dit event.

Veel liefs en tot blogs
Liesbet











1 opmerking: