zondag 10 februari 2013

Salsa

Hallo allemaal

Sorry voor het lange wachten, maar hier is eindelijk nieuw blogbericht. Meer zelfs jullie krijgen er vandaag twee :-)

Vrijdag ben ik samen met mijn huisgenoten en de studenten van bij ons op school die in het andere huis zitten gaan salsa dansen. Het was een initiatieles, waarna je kon beslissen of je vanaf dinsdag wel of niet deelneemt aan de lessenreeks.
Deze les vond plaats aan de waterkant, dat is de plaats in de stad die aan de Surinamerivier ligt. Met andere woorden het was een les met een prachtig uitzicht.
Ik ging er met een klein hartje naar toe, want zoals de meeste onder jullie wel weten is mijn danstalent niet om naar huis over te schrijven...
Toch heb ik mij superhard geamuseerd. We hebben de eerste pasjes van de salsa geleerd en ook een beetje merengue en dan nog een Surinaamse dans, waarvan ik de naam ben vergeten.
Ik denk dus dat ik mij wel ga inschrijven voor de lessenreeks en dus vanaf nu op dinsdag en op vrijdagavond ga salsa'en. Misschien wordt mijn danstalent dan toch nog iets om over naar huis te schrijven of ja over te bloggen.

Heel veel liefs en tot blogs!
Liesbet

Hieronder vinden jullie een paar sfeerbeelden van de salsales.

   









2 opmerkingen: